04-7706793
       
  זמינות 24/7 במקרים דחופים:   058-6868787

עורך דין פלילי

עבירות פליליות הן עבירות הזוכות ליחס מחמיר מבית המשפט בישראל. עבירות מבוצעות על ידי אדם וכנגד אדם, גוף או ארגון אחר. עבירות אלה נחשבות חמורות משום שהן פוגעות בסדר החברתי ובשלטון החוק עליו מבוססת המדינה. פעמים רבות עבירות אלה נוגעות לסיכון ופגיעה בציבור ומחובתה של המדינה לטפל באותו גורם עברייני לצורך שמירה על בטחון הציבור. העמדה לדין פלילי תתבצע לרוב רק במקרה של פעולה שהתבצעה ולא במקרה של כוונה או מחשבה לביצוע עבירה פלילית. המשפט הפלילי יחול רק על אדם הכשיר על פי חוק לעמוד לדין, כלומר אדם שאינו לוקה במחלת נפש או במחלה אנושה כלשהי.

 

תחומי ההתמחות של עורך דין פלילי 

המשפט הפלילי כולל בתוכו מגוון רחב של עבירות ביניהן :

  • עבירות המתה כגון הריגה, רצח וגרימת מוות ברשלנות
  • עבירות מין כגון אונס, מעשים מגונים ומעשי סדום
  • עבירות פגיעה ברכוש כגון שוד, פריצה, הצתה וגניבה
  • עבירות צווארון לבן
  • פגיעה בסדרי המשטר והחברה הכוללת זנות, הימורים לא חוקיים, המרדה ועוד
  • עבירות סמים הכוללות ייבוא סמים, סחר בסמים ושימוש עצמי

עבירות פליליות גוררות במקרים רבים ענישה חמורה הכוללת מאסר אשר אורכו נקבע בהתאם לחומרת העבירה. בנוסף הרישום הפלילי מהווה מכשול בחיים האזרחיים עבור אנשים המעוניינים לעסוק במקצועות כמו רפואה, עריכת דין או עבודה בשירות המדינה. נוסף על כך, רישום פלילי מקשה על קבלת אשרת כניסה ועבודה (ויזה) למדינות בחוץ לארץ דוגמת קנדה וארצות הברית.

 

משרד עו"ד קגן ושות' – עורכי דין מובילים עומדים לצדך

לא משנה מהו האישום בו הנך מואשם, כאשר עורכי דין מובילים עומדים לצדך אתה יכול להיות בטוח כי גזר הדין יינטה לטובתך. אל תמיד ניתן להשיג זיכוי מוחלט אך גם במקרה והלקוח נמצא אשם הרי שמעורבותם של עורכי דין טובים תאפשר לו לקבל עונש מינימלי.

חשוב כי מעורבות זו תתרחש החל מן הרגע הראשון, כך שבכל חקירה ומעצר הלקוח יקבל את הייעוץ וההכוונה הנכונים. אם הואשמתם בפלילים על תהססו ופנו בהקדם האפשרי למשרד עורכי דין קגן ושות'.

 

עורך דין פלילי

חזרה למעלה

לתאום פגישת ייעוץ מלאו את הפרטים