04-7706793
       
  זמינות 24/7 במקרים דחופים:   058-6868787

עורך דין פלילי בצפון

הרגע בו אדם מגלה כי המדינה פתחה נגדך בתביעה הכוללת אישום פלילי הוא הרגע בו עליו לפנות אל שירותיו של עורך דין פלילי בצפון. שלב בחירת עורך הדין הוא שלב קריטי ומהותי אשר ישפיע ישירות על תוצאות המשפט וכפועל יוצא – על עתידכם ועתיד משפחתכם.

המצב הנפשי בו הנכם נמצאים לאחר קבלת האישום הפלילי עשוי להוביל אתכם לבצע בחירה שגויה, לכן מומלץ לבצע אותה יחד עם אנשים נוספים עליהם הנכם סומכים, כמו גם להיעזר בניסיון העבר שלהם ובהמלצות מן המעגל הקרוב אליכם. אמנם מדובר בהחלטה שיש לבצע בכבד ראש אך מצד שני אין זמן רב לבזבז – ישנה חשיבות מכרעת למעורבותו של עורך הדין טרם החקירה הראשונית.

 

כיצד תבחרו עורך דין פלילי בצפון?

על מנת לבצע את הבחירה הטובה ביותר עבורכם יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים :

  • רמה מקצועית – רמתו המקצועית של עורך הדין היא שתכריע את גורלכם. יש לבדוק את ההופעות הקודמות של עורך הדין בבית המשפט, את מידת הצלחתו, את התיקים בהם עסק ואת המסמכים שניסח.
  • זמינות – על עורך הדין להיות זמין בשעות לא צפויות בהן עשוי מרשו להיחקר או להילקח למעצר. חשוב להעריך את מידת הזמינות של עורך הדין כבר מתחילת התהליך.
  • ניסיון – וודאו כי לעורך הדין ניסיון רלוונטי לתיק שלכם וכי הניסיון שלו כולל הצלחה במקרים דומים.
  • אמון – יש לבחור בעורך דין היוצר אצלכם תחושה של אמון, עורך דין אשר אומר את כל האמת ולא את מה שהלקוח מצפה לשמוע. אמון זה הינו קריטי להצלחת התהליך.

 

משרד עו"ד קגן ושות' – הבחירה הנכונה עבורך

משרד עורכי דין קגן ושות' הינו משרד מנוסה ובעל ידע ענף בעולם הפלילים והמשפט הצבאי. הודות להיכרות מעמיקה עם רזי המשפט ואמונה עיוורת בצדקתו של הלקוח מצליח המשפט להביא לתוצאות מרשימות גם בתיקים הקשים והמורכבים ביותר. במידה והואשמתם בעבירת מס, שוחד, שוד, תקיפה או כל עבירה פלילית אחרת – פנו לקבלת ייצוג משפטי בהקדם האפשרי.

 

 

עורך דין פלילי בצפון

חזרה למעלה

לתאום פגישת ייעוץ מלאו את הפרטים