04-7706793
       
  זמינות 24/7 במקרים דחופים:   058-6868787

עורך דין פלילי בחיפה

עורך דין פלילי בחיפה אמון על מלאכה לא פשוטה והיא זיכויו של אדם המואשם בפלילים. אישום בפלילים הינו אישום חמור ביותר במדינת ישראל והעונש הצפוי עשוי להיות תקופת מאסר ממושכת, כאשר מידת העונש נקבעת בהתאם לחומרת העבירה, הרשאות קודמות והראיות שיוצגו במהלך התיק.

שימוש בטקטיקה נכונה מצד עורך הדין, הכנה טובה של הלקוח לכל שלבי החקירה והבהרת זכויותיו, איסוף ראיות, מציאת עדים ובדיקה מעמיקה של התנהלות הגורמים המעורבים בתיק הם שישפיעו על גזר הדין. על מנת לבצע את העבודה כהלכה יש לפנות לעזרתו של עורך דין פלילי מוביל.

 

מתי תצטרכו עורך דין פלילי בחיפה 

עבודתו של עורך הדין הפלילי מתחילה כבר מרגע האישום. להלן חלק קטן מן המצבים בהם משחק עורך הדין תפקיד מהותי :

  • ייעוץ טרם ובמהלך חקירת משטרה – חקירה הינה מצב מלחיץ, בעיקר עבור אלו שנתקלים בכך בפעם הראשונה. החוקרים יודעים זאת ומשתמשים בתכסיסים וטכניקות שונות אשר נועדו לגרום לנאשם להפליל את עצמו ולתת אינפורמציה שאינו מחויב לתת. ייעוץ של עורך דין יעזור לכם לעבור את החקירה בהצלחה.
  • שחרור ממעצר – במקרים מסוימים אל החקירה הראשונית מתלווה גם מעצר. לא תמיד מדובר במעצר מוצדק והדבר מהווה פגיעה בזכויותיו של האדם. על מנת לבטל את המעצר או לקצרו יש צורך בהתערבות של גורם משפטי.
  • מחיקת רישום פלילי – במידה והתיק נסגר מחוסר ראיות או חוסר עניין לציבור או במידה והנכם מעוניינים למחוק את הרישום טרם תקופת ההתיישנות ניתן להגיש בקשה זו בעזרת עורך דין המתמחה בפלילים

 

עורך דין פלילי בחיפה 

עורך הדין יובל י. קגן, העומד בראש המשרד "קגן ושות' עורכי דין" , הינו בעל וותק רב בעולם המשפט. עו"ד קגן שירת בפרקליטות הצבאית והתמחה בדיני הפלילים והמשפט הצבאי . כעת משרדו מציע מעטפת משפטית מלאה הכוללת עבודה עם משרדים מובילים נוספים במידת הצורך. המשרד מעניק שירות מקצועי ללא פשרות ונותן מענה בשפה העברית, הרוסית והאנגלית.

 

עורך דין פלילי בחיפה

חזרה למעלה

לתאום פגישת ייעוץ מלאו את הפרטים