04-7706793
       
  זמינות 24/7 במקרים דחופים:   058-6868787

מחיקת רישום פלילי

מחיקת רישום פלילי וסגירת תיק איננה דבר קל אך זהו בהחלט דבר חשוב לאזרחים רבים. אזרח בעל רישום פלילי סובל ממספר השלכות הנובעות מרישום זה, השלכות הכוללות פגיעה בשמם הטוב, אי יכולת לעסוק במקצועות כמו רפואה ועריכת דין, קושי בקבלת אשרות עבודה (ויזה) למדינות בחוץ לארץ ועוד.

פעמים רבות מתגלה כי גם אזרחים שומרי חוק אשר בעברם נחקרו במשטרה ולא נמצאו אשמים – עדיין מחזיקים ברישום משטרתי. במקרים בהם מתבקש האזרח להציג תעודת יושר ללא רישום פלילי עליו לבצע מראש הליך מחיקת אישור פלילי בעזרתו של עורך דין פלילי מוסמך.

 

תהליך מחיקת רישום פלילי 

לעיתים מחיקת הרישום הפלילי מתרחשת מעצמה להודות לחוק ההתיישנות. לכל סוג עבירה נקבעת תקופת התיישנות, כאשר הדבר מושפע הן מחומרת העונש שהוטל והן מהיותו של הנאשם קטין או בגיר בעת ביצוע העבירה. במידה ואינכם יכולים לחכות להתיישנות העבירה יש לפנות אל עורך דין פלילי אשר יטפל בהליך מחיקת התיק הפלילי. 

המחיקה יכולה להתבצע כאשר :

  • המשטרה סגרה את התיק בשל חוסר ראיות, חוסר אשמה או חוסר עניין לציבור
  • אושרה חנינה אשר הוגשה לנשיא המדינה לאחר שבית המשפט הרשיע את הנאשם בפלילים. החוק מסמיך את נשיא המדינה למחוק את הרישום הפלילי או לקצר את תקופת התיישנותה שלה עבירה.

את הבקשה למחיקת הרישום הפלילי יש לעגן בטיעונים משפטיים אותם יעזרו לכם לנסח במשרד עורכי דין קגן ושות'.

 

יוצאים לחיים חדשים

מחיקת הרישום הפלילי הינה כמו אבן המוסרת מדרכו של הלקוח, אבן אשר מנעה ממנו לצאת לחיים חדשים ללא מגבלות ולא הקלון אותו נשא מאז הרשעתו. אנו במשרד עורכי דין קגן ושות' מתייחסים ברצינות רבה לאיכות חייהם של מרשינו ולאפשרויות העומדות בפניהם, לכן אנו עושים את מירב המאמצים על מנת להביא להצלחתו של כל תיק ותיק, מהקטן ועד הגדול ביותר.

הודות לניסיון רב ומקצועיות ללא פשרות משרדינו מטפל בהצלחה גם בתיקים המורכבים ביותר אשר סיכויי ההצלחה בהם נראו אפסיים בהתחלה. פנו אלינו כעת ונשמח לעזור לכם לצאת לדרך חדשה.

 

מחיקת רישום פלילי

חזרה למעלה

לתאום פגישת ייעוץ מלאו את הפרטים